sobota, 15 marca 2014

Pierot Olma owoce leśne

Dziś opiszę skład jogurtu, który wczoraj kupiłam
Jego skład jest okej, chociaż jest tam sporo cukru.
Mi to wielce nie przeszkadza, jednak nie powiem, wolałabym aby
było go nieco mniej.
Tak w innym temacie. Dziś u mnie pogoda się nieco pogorszyła...
A jak u was? Tutaj pochmurno, jakoś tak ciemno....Nie znoszę takiej pogody
Od razu humor już nie ten.







Opakowanie wygląda ładnie, tak inaczej niż wszystkie -zwracam uwagę
na ten dodatkowy plus, bo lubię jak coś, co jem, ładnie wygląda.

Skład:

śmietanka, wsad owocowy (cukier, truskawki, maliny, jagody, ostrężyny), substancje zagęszczające:

skrobia modyfikowana- produkt najprawdopodobniej z GMO. To tak dla wiadomości, nie wiem czy to w ogóle coś przeszkadza.

pektyna- naturalny składnik owoców, nie ma czego się bać

aromat- sztuczny, niegroźny,

żywe kultury jogurtowe- coś istotnego w każdym jogurcie, bardzo dobre na problemy jelitowe, wzmacniają organizm.

I to byłoby na tyle.
Jest dobrze? No myślę, że jest.
Tylko ten cukier mi tu nie pasuje, ale co zrobić.
Właściwie po co producent go tam dodał? Przecież owoce leśne są już same
w sobie słodkie... Może chciał nam posłodzić życie...
Polecam.

3 komentarze:

  1. To co jemy to czasem totalny śmietnik..szkoda gadać. Będę zaglądać ;p fajny pomysł, można się czegoś dowiedzieć, zrobić coś dla siebie i zacząć uważać na to, co się je.
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę odrzuca mnie ta skrobia.
    Jednak pewnie byłą zawarta w innych produktach, które jadłam ze smakiem.
    Jaka była cena tego jogurtu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w Polo i zapłaciłam chyba 2.20 zł

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz- miło jest wiedzieć, że ktoś czyta to, o czym piszę.
Mam nadzieję, że informacje, które podaję przydadzą wam się.
Pamiętajmy też, że drobne grzeszki nas nie zabiją :) I jeśli od czasu do czasu zjemy coś, co nie do końca jest zdrowe....to nic się przecież nie dzieje !
Grunt to dystans i żeby nie przesadzać.