czwartek, 13 marca 2014

Tymbark Fruktajl

Zainteresowana nowością na rynku taką jak Fruktajl Tymbarka,
postanowiłam przyjrzeć się bliżej składowi.
Po przeczytaniu etykiety postanowiłam spróbować tego cuda,
bo rzeczywiście jest w porządku :)






Skład:
Zawartość owoców min. 68% ;

przeciery i soki z zagęszczonych soków z : bananów , ananasów (20%)kokosa (0,1%), woda,
kawałki ananasów (4,5 %), wiórki kokosowe (0,9%), 

stabilizator- pektyna ; nic groźnego, składnik owoców, 

regulator kwasowości- kwas cytrynowy - nieszkodliwy

przeciwutleniacz- kwas arkorbinowy  - czyli nic innego jak po prostu
 witamina C

aromaty- chemiczne, niegroźne.


Jak widać skład jest jak najbardziej ok. 
Mnie troszkę dziwi to, że na opakowaniu jest "ananas, kokos" , a w rzeczywistości
najwięcej mamy tu banana.
Ale jeśli komuś to nie przeszkadza, to bardzo polecam :)

3 komentarze:

  1. Niestety, mi owy sok nie smakował. Chociaż moja młodsza siostra pila go z ochotą.
    Chyba nie dla mnie jest mieszanka ananasa i kokosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inne smaki? :) Jabłko ze śliwką ma w dodatku zboża, więc jeszcze więcej korzyści.

      Usuń
    2. Muszę spróbować.
      Jabłko ze śliwką powinno być lepsze.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz- miło jest wiedzieć, że ktoś czyta to, o czym piszę.
Mam nadzieję, że informacje, które podaję przydadzą wam się.
Pamiętajmy też, że drobne grzeszki nas nie zabiją :) I jeśli od czasu do czasu zjemy coś, co nie do końca jest zdrowe....to nic się przecież nie dzieje !
Grunt to dystans i żeby nie przesadzać.